piątek, 22 sierpnia 2014

Liebster Award (2)

Liebster Award

Nominacja od Child Of Darkness. Dziękuję kochana <3:
 
1. Wiesz może kto wymyślił Liebster Award?
Niestety nie.
2. Jaki jest twój ulubiony cytat?
Mam tyle cytatów, ale ten jest jednym z moich ulubionych :
''Życie to nie problem do rozwiązania, to przygoda do przeżycia...''- John Eldregde
3. Twoja ulubiona książka?
''Urodzona o północy'' i ''Przebudzona o świcie''.
4. Dlaczego piszesz bloga?
W zasadzie trudno mi odpowiedzieć na to pytanie. Chyba trochę z nudów, a trochę by sprawdzić czy w ogóle coś potrafię.
5. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?
Natalia.
6. Czy jesteś przygotowana psychicznie na koniec wakacji?
Hahahahahahahahahahahahahah na to chyba nie da się być przygotowanym.
7. Narysujesz kwiatek i wstawisz go pod tym pytaniem?
Narysowałam, ale nie mogę go wstawić. :((((
8. Chciałabyś mieć w przyszłości tatuaż? Jeśli tak to jaki?
Chce mieć tatuaż, ale nie wiem czy będę mogła. Nie wiem też jaki dokładnie, bo cały czas się to zmienia.
9. Na czym piszesz kolejne posty? Na kompie, laptopie, tablecie czy telefonie?
Najczęściej na kompie, ale czasami zdarza się, że napisze coś na telefonie.
10. Jakie masz hobby?
Kiedyś chodziłam na koszykówkę, ale później się tak jakby drużyna rozpadła. Potem chodziłam na ceramikę, a aktualnie jestem wolna.
11. Wolisz kryminał czy fantasty? Dlaczego?
Nie potrafię wybrać.
 
Moje pytania:
1. Jak masz na drugie imię?
2. Gdzie mieszkasz?
3. Do jakiej klasy chodzisz?
4. Czym się inspirujesz w pisaniu rozdziałów?
5. Lubisz gdy do rozdziału jest dołączona muzyka?
6. ''Dlaczego ja?'' czy ''Trudne sprawy''? (xDDDD)
7. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
8. Wolisz komedie czy horrory?
9. Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
10. Jak spędziłaś te wakacje?
11. Podobają ci się tunele w uszach?
 
Nominacje:
 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz